2011. október 20., csütörtök

music star

DJ az előző nap a kétségbeeséstől alaposan kiütötte magát. De Zoé volt olyan rendes, hogy elvitte a szállására, és lefektette. Így Dorina másnap egész kényelmes környezetben kelt. És a sámán fogadta őt, teával:
-Szép jó reggelt!- vigyorgott rá azzal a szinte világító mosollyal- kipihented magad?
-Neméppen- az előadó nyomott hangulatban levette a csészét, és belekortyolt- asszem kicsit másnapos vagyok. És a kedvemet még mindig hazabaszta, amit tegnap mondtál. Kifakadt:
-Én ember vagyok, vazze! Hús-vér ember! A sámán végigmérte őt:
-Persze, hogy az vagy. Tudod, mit mondtam neked a teremtéstörténetről... Különben is, a szó szoros értelmében  egy csillag vagy... egy sztár.

Dorina erre elgondolkodva felvonta a szemöldökét, majd lassan leemelte a csészét:
-Nem is mondasz hülyeséget- állapította meg halkan- így tényleg jobban hangzik. Majd ismét elkenődött, és belebámult a csészébe:
-De ettől kurvára nem érzem magam jobban- és beleivott a teába. Zoé megcsóválta a fejét:
-Tényleg nehéz eset vagy. És sajnálom, hogy a kedvedet szegtem- majd elvigyorodott- de tudom, hogy mivel hozhatom vissza.

Hátranézett, a nyitott szobába, az ajtófélfa mögé és intett. Mire visszahajolt, belépett egy ismerős, vörös egérfejes, tetovált karú lazagyerek:
-Hello csajszi! Hallom, betintáztál. DJ azonnal felélénkül, és kipattant az ágyból:
-deadmau5! Hát te? A kanadai előadó a sámánra nézett:
-A haverod mondta, hogy a béka segge alatt vagy- majd visszanézett kollégájára- úgyhogy gondoltam, felvakarlak a padlóról. Akarsz egy jól zenélni? Dorina vadul bólogatott, és letette a csészét:
-Ó igen!- mondta lelkesen- simán! És már vonultak is elfelé. Zoé utánuk fordult, és sejtelmesen elmosolyodott:
-You'll always be a star...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése