2013. április 4., csütörtök

divine weaknesses

Az öreg Sera szeretettel ölelte magához Lilithet. Minden pillanatnak örült, mikor felesége elment hozzá. Lassan elengedte, gyengéden megsimogatta arcát, és szürkévé fakult szemei megpihentek rajta:
-Drágám, semmi sem fog rajtad az idő- mosolygott. Az istennő próbálta viszonozni, de nem sokáig tudta fenntartani a mosolyt:
-Ezzel ne viccelődj, kérlek- mondta, miközben végigsimította férje ősz sörényét. Shingo kérdően nézett vissza rá, majd úrnője sóhajtott, és folytatta:
-Soha nem akartam arra gondolni, hogy előbb vagy utóbb elveszíthetlek. De... most az utóbbi néhány évben... ahogy láttam, hogy eljár feletted az idő... Sajnos be kell látnom, hogy ez nem fog sokáig tartani.

Az öreg Sera végiggondolta a hallottakat. Ennek ellenére szelíden visszamosolygott, és végigsimította a haját:
-Ne aggódj a holnap miatt, ragadd meg jobban a jelent. Látta, hogy ezzel nem sokra ment, inkább jobban kifejtette:
-Miután annyi szerettemet vesztettem el, megtanultam a jelenben élni, a pillanatnak... ami most is körülvesz. Nem akartam, és nem is gondoltam arra, hogy mi lesz, ha másokat is elvesztek. Természetesen akik megmaradtatok nekem, azt védtem is. Hisz ki ne védené azt, aki kedves a számára?

Lilith ismét megejtett egy mosolyt, majd férje vállához bújt. Ura érezte riadalmát,  féltően a karjaiba zárta, és nyugtatva simogatta hátát. Az istennő ismét megszólalt, hangja remegett:
-Eddig az ijesztő és kegyetlen Lilithként ismertek. De miután megjelentél, már a hűséges és szerető Lilithként. Nemcsak a szívemet nyerted el, de az életemet is teljesen megváltoztattad... Szavakba nem tudom önteni, hogy mennyit jelentesz nekem... Alig ért a végére, Shingo megcsókolta a homlokát, az arcát, és a nyakát, és ismét magához szorította:
-Te tényleg egy istennő vagy, édesem! Minden szavad bearanyoz- majd félig elengedte, és derűsen rámosolygott- Ám szavaid és érzéseid nem viszonzatlanok, ezt jól tudod. Családdal ajándékoztál meg, az egyik legszebb dologgal, amit kaphattam.

Megfogta a kezeit, ujjaik összefonódtak, továbbra is szelíden mosolygott úrnője felé:
-Én is melletted akarok maradni... Bármit megtennék. Lilith mélyen merengve nézett maga elé, aggodalmasan sóhajtott... Aztán szemei egyre gyorsabban elkezdtek cikázni jobbra-balra, és felgyulladt bennük a szikra, mintha akinek eszébe jutott valami nagy ötlet. Felkapta a fejét, majd megpuszilta Shingót:
-Elrendezem a sorsunkat, drágám. De ahhoz le kell mondanod egy, a lelket megillető jogról... Az öreg Sera értette, hogy felesége mit beszél. Melegen elmosolyodott:
-Zseniális vagy, mint mindig, édesem- bólintott- Örömmel megteszem.

Lilith visszamosolygott, majd újabb puszit adott neki, és eltűnt előle. Az isteni síkra távozott, más máris szaporán szedte lábait. Nem kellett sokat mennie, mikor Sötétség megjelent mellette, és lépést tartott vele:
-Láttam mindent- mondta egyszerre aggodalmas és bosszús hangon- És nem mondhatod, hogy én nem mondtam meg. Odasiklott az istennő elé, és tekintélyt parancsolóan kihúzta magát:
-A halandók törékenyek, és mulandók. Én pontosan ezért nem létesítek velük érzelmi kapcsolatot, mint te... Láthatod, el fogod őt veszíteni. Lilith szúrón az istenségre nézett:
-De segítesz nekik- mondta komoran, határozottan. Sötétség kihúzta magát, mutatóujját feltartva:
-Közvetetten, drágám! És a segítség nyújtást ne keverd az érzelmi kapcsolat létesítésével- ahogy odahajolt hozzá, teste gúnyos görnyedté vált- Ezt jól jegyezd meg! Lánya halkan morgott, majd tovább indult. Sötétség azonban nem hagyta szó nélkül, és követte:
-Megmondtam én neked idejekorán, hogy ne létesíts mély kontaktust halandókkal. De hallgattál te rám? Hát persze hogy nem! Aztán jött az az önimádó Nárcisz, aki miatt démonná váltál. Most pedig Shingo Sera, aki szeret, de a szíved szakad meg, ha utoléri a vég...

Lilith ekkor megfordult, és határozottan kijelentette:
-Nem fog. Ugyanis Shingo most közölte, hogy lemond a reinkarnáció jogáról. Így magam mellé állíthatom, sőt, magas spirituális rangra emelhetem. Ahogy meglátta apja döbbenettől elkerekedett zöld szemeit, diadalmas mosollyal hozzátette:
-Nem fogjuk elveszíteni egymást. A végsőkig együtt maradunk.... Sötétség beletörődően megcsóválta fejét:
-Látszik, hogy mindketten rendelkeztek a hatalmammal... Őrültek vagytok, mint jómagam. Majd intett:
-Legyetek továbbra is boldogok... Lilith szája fülig ért, majd elfutott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése