2011. július 17., vasárnap

incubus

Éjszakai egyetem a Mágusképzőben. Különleges óra volt ez, ami csakis ezt a napszakot kívánta meg. Dia Aya cirkónia vezette ezt a kurzust- a cirkóniák különleges jósképességgel megáldott macskák, akik Nandun környékéről szárnyaznak. Fő ismertetőjelük a hajukba rögzített kisebb, színek gömbök. A diákok hálózsákokról hallgatták figyelmesen az előadást.
-Az álommágia- mesélte Dia Aya- Nandun apró királyságából ered. A vágyak, ami éber állapotban is irányítják a mágiát, álomban sokkal hatékonyabban működnek, mivel a tudatalatti felszabadul, így könnyebb is irányítani. Viszont, ha nem koncentrálunk megfelelően, akár az egész a visszájára is fordulhat, mivel a tudatalattink nemcsak pozitív, hanem negatív tapasztalatokat is rejt...

Tom Focus az erkélyről nézett körbe. Elégedett volt. Az apróbb viszályok is eltűnni látszódtak, a már egyesített birodalom szépen haladt a tökéletessé felé. Hirtelen egy kezet érzett a vállán. Megfordult. Jaff, a cápakirály állt vele szemben... és nem tűnt túl bizalomgerjesztőnek a tekintete:
-Mégis mit képzelsz, fiacskám?- mordult rá- azt hitted, hogy valaha is többre viheted, mint az én tanácsadóm? Egy pillanatra Focus elbizonytalanodott... de úgy érezte, hogy nincs különösebben mitől tartania. Soha nem félte Jaff hatalmát. Tehát nyugodtan felé fordult, és magabiztosan válaszolt:
-Természetesen, felség. Pontosan azért jöttem a várba, és lettem a tanácsadód, hogy többre vigyem. Elsősorban azért, hogy Deghyomnak segíthessek. Közelebb lépett hozzá, és pimasz hangnemben folytatta:
-Mégis mit gondolsz, miért rágtam a szádba a járványt? Magadtól nem jöttél volna rá... A cápakirály felháborodott:
-Hogy merészelsz ilyen hangnemet megengedni velem szemben? Azzal csapott...

Tom Focus pedig elterült a földön. Érezte, ahogy a csontjai beleremegnek a fájdalomba. A király pedig folytatta: többször is belerúgott:
-Túlságosan el vagy telve magadtól, fiacskám! Így is szégyent hoztál Deghyomra! Végül torkon ragadta, és felemelte:
-Mégis hogy gondoltad, hogy eladod a birodalmunkat Nixának? A kék macska fuldoklott az erős szorítástól. Megragadta Jaff csuklóját. Az csak halkan nevetett:
-Valóban egy kis buzgómócsing vagy. Látom, még mindig küzdesz. Focus néhány szót kipréselve a fogai közül próbált válaszolni:
-Köszönet Zitanának, és a többi mágusnak. Ők ugyanúgy hajtanak. Volt kitől tanulni....

Hirtelen egy arany suhanás, és a cápakirálynak leszakadt a keze. Ijedten meghátrált, és visszanézett a macskára:
-Ez meg mi volt? Tom Focus ott állt előtte, a Bászttól kapott aranykarmokkal. Zihált, miután ismét sikerült levegőhöz jutnia, majd a cápakirályra kiáltott:
-Én vagyok Deghyom uralkodója! Minden szavam törvény. Az van, amit én mondok. Jaff rámordult:
-Te aljas söpredék! Megindult felé, de a macska se hagyta magát. Amint elérte őt az előző király, átütötte őt az aranykarmokkal. A cápa semmivé lett.

Focus azonban még mindig zihált. Lassan összeszedte magát, majd felkiáltott:
-Halljátok? Én vagyok a törvény! És titeket szolgállak, a javatokat akarom! Ekkor megjelent előtte egy másik alak... az ördögkirály. Sötéten elvigyorodott:
-Te? Mégis mit akar egy ilyen elárvult kiskölyök? Halálba kellett volna téged küldeni a szüleid mellé. Közelebb lépett hozzá:
-Ha már a Zitana pártfogásában lévő gyermekről tudtam volna, hogy egy nap veszélyt jelent az egész birodalomra, akkor ott helyben kitekerem a nyakát. Ugyanúgy torkon ragadta Focust. Most viszont utóbbinak komolyan inába szállt a bátorság. Érezte, hogy eltűnnek az aranykarmok... sőt, azt is, hogy ismét kölyökké vált. Ijedten felkiáltott...

Majd felriadt. Leverte a víz. Megtörölte a homlokát, ahogy meredt maga elé az ágyban. Régen voltak ilyen rémálmai, amikor békét kötött Nixával. Viszont furcsa módon egy ideje visszajönnek... körülbelül azóta, hogy Mao Zhu-t is felvette tanárnak. Maga mellé pillantott. Shayla ott feküdt mellette békésen. Elmosolyodott. Ez a látvány kifejezetten üdítő volt a rémálom után. Aztán a jobb vállára pillantott. Még mindig ott volt a sebhely, ami a tűzisten áldása. Konstatálta, hogy ismét minden a legnagyobb rendben van.
-Én vagyok a király- sóhajtott- minden szavam törvény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése