2013. március 7., csütörtök

taking out the bullets

Tara kezdett magához térni. A hátában lévő tompa szúrásokra ébredt... amik egyre erősödtek.
-Mi történt?- kérdezte kómásan. Fel se fogta teljesen, hogy hol van.
-Minden rendben- mondta Ags, épp vele szemben ült- időben megtaláltalak és elhoztalak. A lány pillogott még egy ideig... lassan kitisztult a kép: hazakerült, az ágyon feküdt, és nevelőapja épp ellátta a sebeit. De valami hibádzott:
-Hol a fickó? A srác bizalmasan visszamosolygott:
-Teljesen betojt, mikor meglátott sárkány alakban. Ráadásul nem tudott menekülni, mert még öntudatlanul is olyan erősen szorítottad. Vállat vont:
-Aztán miután kiszabadítottam a szorításodból, elmesélte, hogy megmentetted az életét, pedig azért le akarta lőni két tag. Hablatyolt egy ideig, hogy ő milyen bűnös, meg, hogy igazad van, mindegy, nem egészen tudtam követni... Utána meg elrohant a rendőrségre... láttam, ahogy beiszkol.

Lady Spark bólintott:
-Akkor minden rendben... áu! Nevelőapja épp öltötte össze a sebeket:
-Csak egy pillanat az egész- majd büszkén elmosolyodott- Büszke vagyok rád, ugye tudod? A lány bólintott, és szélesen elmosolyodott.
-Köszönöm. A következő pillanatban pedig ismét keresztbe álltak a szemei, ahogy folytatódott a sérülések varrása.

Ags halkan nevetett a helyzet, majd rákérdezett:
-Nem tudod, mi volt ez az egész? Ki volt ez a tag? Tara összeszedte magát, és válaszolt:
-Az említett két fickó... ők azért akarták levadászni, mert zoolookokat gyilkolt. Be is ismerte nekem, hogy el is követte a gyilkosságokat. Sóhajtott:
-Csak azért mentettem meg, mert az igazságosztás a törvényre tartozik. Hidd el, én is elítélem. Darko nem szólt, csak nézett maga elé. Mélyen merengett, majd némi fáziskéséssel, lassan, vontatottan megszólalt:
-Milyen ember lehet az.... aki hozzájut ilyen adatokhoz... és bosszút is áll a mi fajtánk gyilkosain? A lány kérdően nézett vissza rá:
-Valami őrangyaltok. Valaki olyan, aki szimpatizál veletek, akinek akár zoolook kapcsolatai és ismerősei is voltak...

Nevelőapja akkor szakította el a damilt, majd végigsimította a kék hátat:
-Így. Készen is vagyunk. Lady Spark visszamosolygott rá:
-Kösz, apa. Majd felöltözött. A hippi közben folytatta:
-Vannak nálunk olyan zoolook-ok, akiknél az egyik szülő egyszerű ember volt. Talán ők tudnak valakit, ismernek más érdekeltségeket is. A lány bólintott:
-Jó nyom. Az öreg emelte a kezét:
-Akár én is segíthetek- a srácra nézett- amióta a lányom veletek van, végre sikerült teljesen megnyílnia. Ezért ez a legkevesebb, amit tehetek értetek. Ags bólintott:
-Köszönjük a felajánlást. De jobb, ha ezt a munkát a magunkfajta végzi. Kissé más szemlélet kell hozzá, mint csupán emberi. Az öreg elmosolyodott:
-Értem én. Addig is...- majd kiment a konyhába, és feltette a kávét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése